sobota, 8 lutego 2014

Surówka z selera z rodzynkami i orzechami.


Składniki:
1 seler
2 średnie jabłka
garść rodzynek
garść orzechów włoskich
1 cytryna
1 łyżka smietany
1 łyżka majonezu
cukier

Wykonanie:
Seler i jabłko myjemy, obieramy i ścieramy na tarce. Następnie zalewamy sokiem wyciśniętym z cytryny i mieszamy. Rodzynki zalewamy wrzątkiem i odstawiamy na kilka minut. Do selera i jabłka dodajemy odsączone rodzynki, orzechy, jogurt i majonez dokładnie mieszamy - dosładzamy do smaku.  Gotową surówkę odstawiamy na kilka minut do lodówki, aby smaki się przegryzły.
Smacznego :)

Przepis podpatrzony i zmodyfikowany u Agnieszki :)
 

8 komentarzy:

  1. Z Twoimi dodatkami także chętnie spróbuję ;) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. moja ukochana surowka ale bez jednego szczegolu najwazniejszego rodzynek za ktorymi powiem nie przepadam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno pyszna , a nie można dodać się do obserwatorów ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że kiedyś bardzo stroniłam od połączenia selera z rodzynkami. Raz spróbowałam przypadkiem i kurczę, okazało się pyszne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam kiedyś podobną surówkę z selera na słodko, tylko dodatkowo dodawałam wiórki kokosowe i powiem Ci, że bardzo mi smakowało, więc takim składem też byłabym pewnie zachwycona:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Robię identyczną, ale z selerem naciowym :)

    OdpowiedzUsuń